maanantai 2. tammikuuta 2012

Ensimmäinen käynti, vanha mies.


Olin kertonut kavereilleni näistä kaikista tapahtumista/kokemuksista ja yksi heistä pyysi jos voisin mennä käymään hänen kaverinsa luona jossa oltiin koettu olevan  henkiä.  Olin aikani vältellyt kyseiseen paikkaan menemistä, koska mielessäni näin että siellä pihassa minua olisi vastassa vanha mies joka nojaa lapioon eikä välttämättä ilahtuisi tulostani. Päällään hänellä oli kulahtaneet ruskeanharmaat housut henkseleillä, takki päällä ja saappaat jalassa. 

Loppujen lopuksi menin kyseiseen paikkaan..

Mies ei ollut pihassa mutta tunsin hänen läsnäolonsa. Talon asukkaat kierrättivät minua sisällä talossa jonka jälkeen menimme ulos.. katselin pihassa ympärilleni kunnes näin lapion, sanoin heille että tuollainen lapio miehellä oli. Talon asukkaat sanoivat että kyseinen lapio oli tullut talon mukana kun olivat sinne muuttaneet. Pyysin saada päästä kiertämään ulkorakennukseen.. 

menimme ulkorakennukseen jossa oli yläkerta. Menin portaita edellä ylös, loput tulivat taskulampun kanssa perässä.  Seisoin keskellä sitä yläkertaa, tunsin että edessäni on jotain.. Pyysin taskulampun ja edessäni oli saappaat, juuri sellaiset kuin miehellä oli. Ne olivat myös tulleet talon mukana.

Automaattikirjoituksen kautta selvisi että mies jonka olin siellä aistinut, oli talon entinen asukas. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti